Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Το ανέκδοτο της ημέρας

Γυναικείες ατάκες που άλλαξαν την ιστορία

- Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι; / Εύα
- Και μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο / Πηνελόπη
- Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε / Μήδεια
- Αντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό / Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου
- Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!! / Η γυναίκα του Ιούδα
- Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά - με διαφορετικές όμως πτήσεις / Η Κυρία Μπιν Λάντεν
- Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό / Εύα Μπράουν 1940
- Αγάπη, σήμερα λέω να πάρουμε το κάμπριο / Τζάκι Κέννεντι 1963
- Και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τοίχο και εμείς όχι; / Κυρία Ούλμπριχτ 1961
- Γιώργο, ο αχαϊρευτος ο γιος μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο για να μπει! / Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου