Ο θάνατος του Steve Jobs στα 56 του χρόνια ήλθε σε μία πολύ κρίσιμη περίοδο για την εταιρία την οποία συνίδρυσε και «μεγάλωσε» ο ίδιος με πολύ κόπο μέσω των ιστορικών προϊόντων Apple II, Macintosh, iTunes, iPod, iPhone και iPad.
Η Apple έχει 76 δισ. δολάρια στους τραπεζικούς της λογαριασμούς, αλλά αντιμετωπίζει επίδοξους κατακτητές από παντού.
Η Google θέλει να υπερνικήσει το iPhone και το iPad μέσω των συσκευών που φέρουν το λειτουργικό της. Το Netflix θέλει να υπερκεράσει το iTunes και να εισέλθει στην καθημερινή ζωή όλο και περισσότερων χρηστών. Το Facebook θέλει να… κυριαρχήσει στο διαδίκτυο, ενώ η Amazon πρόσφατα προστέθηκε στη λίστα με τους αντιπάλους της Apple στο χώρο των ταμπλετών.
Η Αpple, η οποία βρίσκεται χωρίς τον Jobs από τον Αύγουστο, μέσω του νέου της «προσώπου», Tim Cook, παρουσίασε το νέο iPhone4S, το οποίο πολλά μέσα ενημέρωσης είτε το σχολίασαν χλιαρά, είτε και αρνητικά.
Ο Cook θα πρέπει να επικεντρωθεί στη μάχη ενάντια στη Google και τους άλλους «μνηστήρες», με τη μνήμη και τη σκιά του έργου του Jobs να τον ακολουθεί παντού, από τη Wall Street και τη μετοχή της εταιρίας, μέχρι τα Apple stores και τις καρδιές των φανατικών «ακολούθων» της Apple.
Ο λόγος; Ελάχιστοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι εταιρίας έχουν ταυτιστεί τόσο με την επιχείρηση και τα προϊόντα τους όπως ο Jobs, κάτι το οποίο είναι φανερό τόσο από το “post” του ίδιου του Ζούκερμπεργκ του Facebook και του Page της Google, όσο και από την ανακοίνωση του ίδιου του Λευκού Οίκου, από τον οποίο ο Ομπάμα έπλεξε το εγκώμιο του Jobs.
Mε τον Steve να έχει «φύγει», και τις λίγο-πολύ προδιατεθειμένες απόψεις πως το iPhone 4S δεν θα είχε τόσο χλιαρή υποδοχή εάν το είχε παρουσιάσει ο Jobs, ο νέος CEO της Αpple θα πρέπει να βρει τρόπο να χρησιμοποιήσει την ταλαντούχα ομάδα η οποία είχε εργαστεί και υπό τον Jobs για να προωθήσει τα προϊόντα που θα λανσάρει η εταιρία στο μέλλον.
Αυτά, βέβαια, είναι υπό μελέτη και σχεδίαση εδώ και πολύ καιρό, ακόμη και όσο ο Jobs είχε ακόμη τα ηνία, οπότε και η ποιότητα προφανώς δε θα πέσει εν μία νυκτί.
Το iPhone 4S θα πρωτοκυκλοφορήσει στις ξένες αγορές στις 14 Οκτωβρίου, μάλλον πάλι με τις μεγάλες (πολλές φορές υπερβολικά) ουρές που χαρακτηρίζουν κάθε νέα τέτοια συσκευή.
Το ερώτημα παραμένει, όμως. Θα γίνει το ίδιο για το iPhone 5 ή 6;
Η Apple έχει 76 δισ. δολάρια στους τραπεζικούς της λογαριασμούς, αλλά αντιμετωπίζει επίδοξους κατακτητές από παντού.
Η Google θέλει να υπερνικήσει το iPhone και το iPad μέσω των συσκευών που φέρουν το λειτουργικό της. Το Netflix θέλει να υπερκεράσει το iTunes και να εισέλθει στην καθημερινή ζωή όλο και περισσότερων χρηστών. Το Facebook θέλει να… κυριαρχήσει στο διαδίκτυο, ενώ η Amazon πρόσφατα προστέθηκε στη λίστα με τους αντιπάλους της Apple στο χώρο των ταμπλετών.
Η Αpple, η οποία βρίσκεται χωρίς τον Jobs από τον Αύγουστο, μέσω του νέου της «προσώπου», Tim Cook, παρουσίασε το νέο iPhone4S, το οποίο πολλά μέσα ενημέρωσης είτε το σχολίασαν χλιαρά, είτε και αρνητικά.
Ο Cook θα πρέπει να επικεντρωθεί στη μάχη ενάντια στη Google και τους άλλους «μνηστήρες», με τη μνήμη και τη σκιά του έργου του Jobs να τον ακολουθεί παντού, από τη Wall Street και τη μετοχή της εταιρίας, μέχρι τα Apple stores και τις καρδιές των φανατικών «ακολούθων» της Apple.
Ο λόγος; Ελάχιστοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι εταιρίας έχουν ταυτιστεί τόσο με την επιχείρηση και τα προϊόντα τους όπως ο Jobs, κάτι το οποίο είναι φανερό τόσο από το “post” του ίδιου του Ζούκερμπεργκ του Facebook και του Page της Google, όσο και από την ανακοίνωση του ίδιου του Λευκού Οίκου, από τον οποίο ο Ομπάμα έπλεξε το εγκώμιο του Jobs.
Mε τον Steve να έχει «φύγει», και τις λίγο-πολύ προδιατεθειμένες απόψεις πως το iPhone 4S δεν θα είχε τόσο χλιαρή υποδοχή εάν το είχε παρουσιάσει ο Jobs, ο νέος CEO της Αpple θα πρέπει να βρει τρόπο να χρησιμοποιήσει την ταλαντούχα ομάδα η οποία είχε εργαστεί και υπό τον Jobs για να προωθήσει τα προϊόντα που θα λανσάρει η εταιρία στο μέλλον.
Αυτά, βέβαια, είναι υπό μελέτη και σχεδίαση εδώ και πολύ καιρό, ακόμη και όσο ο Jobs είχε ακόμη τα ηνία, οπότε και η ποιότητα προφανώς δε θα πέσει εν μία νυκτί.
Το iPhone 4S θα πρωτοκυκλοφορήσει στις ξένες αγορές στις 14 Οκτωβρίου, μάλλον πάλι με τις μεγάλες (πολλές φορές υπερβολικά) ουρές που χαρακτηρίζουν κάθε νέα τέτοια συσκευή.
Το ερώτημα παραμένει, όμως. Θα γίνει το ίδιο για το iPhone 5 ή 6;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου